Wednesday, September 26, 2012

jalam jalam

assalamualaikum...
buat sesuatu yang tak pernah dibuat sepanjang umur hidup aku ata muka bumi ni.
dan tak pernah trlintas untuk buat semua ni.
tak...
bukan perkara yang tak elok.
kadang-kadang perkara biasa-biasa je, tapi tak terlintas pula nak buat...
macam kecoh je bunyinya kan
ha ha ha


aduhaiii..tak jadi la nak susun gambar ni.























lawatan sambil belajar

...ke Dataran Merdeka












haduiii... pening! camana nak susun gambar ni...


dah la tu
nanti edit semula...
kalau rajin.

Saturday, September 22, 2012

Thursday, September 6, 2012

raya

beraya beramai-ramai
buat macam rumah sendiri

Tuesday, September 4, 2012

suka suka

Majlis Persaraan Cikgu Rofii

















syok sendiri beli baju sama
pakai sama-sama
ha ha ha

Monday, September 3, 2012

tiba tiba





ntah angin apa yang datang
tiba tiba gmbar ni lak yg ditepek di sini