Monday, August 9, 2010

aku tahu

jam kat skrin ni : 8:82PM. dah agak lewat sebenarnya. tapi aku nak blogging jugak. bukan sebab ketagih benar, tp banyak nak post kat sini. lagi lama lagi basi dan tak semangat la aku nak post cerita.

dan yang pentng aku tahu, kalau aku buat je aktiviti ni masa memang berlalu dengan pantas. tambahan plak boss takde rumah ni. hhmmmm. harap2 tak lama sngt,sbb byk yg belum settle lg ni.

antara yg terbaru: program bakar lemang kat sekolah. (agaknya sempena ramadan yg dinanti)...

aku rasa over all, best. len kali bleh buat lagi. bukan jumlah lemang menjadi ukuran, bukan kebulur sangat dengan gulai maman, tapi semangat dan kerjasama memang tak dpt dijual beli dan di buat2.

ni pics sekitar majlis.



















href="http://3.bp.blogspot.com/_MDYV9RR-NFo/TF_8A4lK3gI/AAAAAAAAAQI/p4_G5MaCW-E/s1600/CIMG2976.JPG">



tengok, koboi pun pandai masak maman.



~mmmm pandai berlakon!

2 comments:

  1. k.cik pkai bju cotton kndri mmg sesuai utk mjlis mcm ni..hehehehe
    msti keje kuat mcm kendri kat umoh kan...hehehehe

    ReplyDelete
  2. mana leh lawan kenduri kar rumah hari tu aku yang paling rajin.... rajin dukung anok daaaa

    ReplyDelete