Thursday, December 8, 2011

8 tahun sudah

semalam wedding anniversary kami...
8 tahun sudah
walaupun dah 8 tahun perangai aku masih bodoh2 lagi
merajuk2 lagi
masam2 lagi
moncong2 lagi
tapi masih menten suka melawa
kah kah kah

tapi aku memang muncung je semalam
bukan sbb dia lupa wish
bukan sebab apa2
dia g sebis keta biba
pokoi 1 lebih baru balik gitu
lama berjaman tuh
aku dok jemur kain
dia masuk rumah
aku bo layan saja

aku masuk rumah nak amik jemuran lagi sebakul
tengah punggah, dia kuar, pehtu masuk balik
harith: eeeh ada bunga
aku: bunga? hmmm (tak tengok pun)

harith: utk siapa tu yah?
dia: utk mama...
aku pun tengokkkk... lantas hati besi ku ni caaaaaaaaaaaaaiiiir. senang jek kan nak cairkan hati pompuan bernama zurina nih. lalu aku senyum bongok (malu sebenarnya) lantas mencubit perut dia yg b***** tuh.
harith: eh kek pun ada.
dia: nanti kita makan sama2.
harith: kenapa ayah bagi bunga kat mama?
dia: ayah cintakan mama
aku: @#$% (blushing tu!)
harith: huh! ---->mood menyampah.

2 comments:

  1. fuyoooo romantik tuuu...
    harith ckp pe...mlot die kan cm org tue...

    ReplyDelete
  2. mesti la dia muncung2. aku tanya: abg x suka ke ayah sayang mama?
    dia jwb: bukan abang tak suka, abg punnak ayah cintakan abg jugaaak. romantik tak?

    ReplyDelete