Wednesday, December 15, 2010

mama, lapar!

Malam lepas buat kenduri doa selamat hari tu aku decide utk tak masak utk dinner. Kalau en. suami nak makan kat luar sangat dialu2kan. Tapi dia kata, "kalau penat, kita makan biskut je la..." Itu jawapan yg sesuai utk si isteri yg malas. hu hu hu...

Sebenarnya aku kecapekan buat home clearence lepas knduri. Penat weey... tapi alhamdulillah 100% clear!...Malam tu sambil2 menahan lapar kami menonton tv. Sang suami kata "adoooi lapar lak" , dalam hati aku kata " ha'ah, abg tak nak kuar ke?" Sekali anak aku lak cakap, "mama, lapar la..., kenapa malam ni tak makan?" Kata si ayah," rasa macam nak keluar je," Err aku tengok jam, dah pukul 12.00 t/malam! Bila anak dah merayu rasa kesian la pulak. Akupun gagahkan jua ke dapur. Masak yg paling senang dan ringkas.

Mi segera! Tapi tah camana terjadi 3 mangkuk lak. Utk sapa ntah...



Ni pulak muka org yang lapar tu...

Betulla dia lapar, pastu terus tidur...

2 comments:

  1. teruknye muke abg..hehehehe..
    muke kekenyangan ek

    ReplyDelete
  2. ni muka ngantuk, pukul 12.36 pagi tuh!

    ReplyDelete